25. Genç İletişimciler Yarışması

Bu yıl düzenlenen 25. Genç İletişimciler Yarışması'na 31 üniversiteden 1169 öğrenci 1014 çalışma ile katıldı. 20 üniversiteden 118 öğrencinin 66 çalışması toplamda 129 ödüle değer bulundu. Bu öğrencilerden 43'ü birincilik, 40'i ikincilik, 42'si üçüncülük ve 4’ü Reklam Kampanyası Büyük Ödüllerini kazandılar. Yarışmanın ödül töreni 17 Aralık 2013 Salı günü Hilton Convention Center'da yapıldı.

Öğrencilerin, fakültelerinin eğitim amacıyla o yıl yayımladığı uygulama gazete ve dergileri ile diğer medya organlarında yayınlanan çalışmalarına aşağıdaki dallarda ödül verilmiştir:

1) Haber - Haber Araştırma
2) Röportaj
3) Mizanpaj
4) Fotoğraf
5) Spor

Yazılı dal seçiciler kurulu:
FİKRET ERCAN (Başkan)
HASAN ÇAKKALKURT
SEBATİ KARAKURT
NECDET DOĞAN
EMRE İSKEÇELİ
BÜLENT MUMAY
EMRE ORAL
TUFAN TÜRENÇ
MEHMET ARSLAN

HABER - HABER ARAŞTIRMA

BİRİNCİ

MUHAMMED ERÇOBANOĞLU
İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Amalar İçin Körebe Bir Oyun Değilmiş
Göz Dergisi. Sayı: Ocak – Nisan 2013, Sayfa: 76-81

Birinci

Gerekçe: Özgün ve başarılı bir habercilik örneği. Muhabirin, bir körün çektiği sıkıntıları, kendi uygulayarak gözlemlemesi ve iyi bir şekilde yazıya aktarması nedeniyle

İKİNCİ

SACİDE BAHAR DEMİREL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Ygs'de Bir İlk: Twitter Mağdurluğu
İletim Gazetesi. Sayı: Mayıs 2013, Sayfa:12-13

ikinci

Gerekçe: Sınavda tweet baskını gibi güncel bir olayın, iyi bir anlatımla habere dönüştürülmesi nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

ÖZDENUR BOLAT
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Devrimin Fırça Darbesi
Akdeniz İletişim Gazetesi. Sayı:90, Sayfa:11

3

Gerekçe: İlginç ve esprili anlatımı nedeniyle

RÖPORTAJ

BİRİNCİ

SEDA ARSLAN
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
İnsanlar Ancak Hatırlanmadıkları Zaman Ölürler
Eriha Dergisi. Sayı: 5, Sayfa: 120-125

1.

Gerekçe:Barış Manço'nun oğlu Doğukan gibi popüler bir kişiyle yapılmış son derece samimi ve akışkan bir sohbet oluşu nedeniyle

İKİNCİ

BAHÇEGÜL ERCAN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Çöpten Dostoyevski Çıktı
Akdeniz İletişim Gazetesi. Sayı: 89, Sayfa: 14

2

Gerekçe: Çöpten kağıt toplarken bulduğu kitapla sahaf olan kişi gibi çarpıcı bir konunun seçilmesi nedeniyle. Ancak röportaj daha derinlemesine yapılabilirdi

ÜÇÜNCÜ

SELİN MADEN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
İnfazını İzlerken Göz Yaşlarımı Tutamadım
Atölye Dergisi. Sayı: 3, Sayfa: 80-83

3.

Gerekçe: Röportaja konu olan kişiyle daha önce de yapılmış söyleşiler olmasına karşın anlatım ve başlıklamanın başarısı nedeniyle

MİZANPAJ

BİRİNCİ

GAMZE BÖYÜKSOY
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Bir Osmanlı Köyü Cumalıkızık
Selçuk İletişim Gazetesi. Sayı: Aralık 2012, Sayfa: 16

1.

Gerekçe: Yaratıcı ve uygulama açısından en başarılı çalışma olması nedeniyle

İKİNCİ

ÖZGE ÖZ
Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya Bölümü
Eskiye Modern Dokunuş
Bahçeşehir Haber Gazetesi. Sayı: 99, Sayfa: 4

2.

Gerekçe: Başarılı grafik çalışması nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

DİLŞAD MATKULOV
Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Bişkek'te Japon Kültür Haftası
Gazete Manas. Sayı: 41, Sayfa: 16

3.

Gerekçe: Konuya uygun ve farklı bir tasarım olması nedeniyle

FOTOĞRAF

BİRİNCİ

DELİL DOĞAN BİLMEZ
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Anneme Dokunma
Gazete Kampüs. Sayı: 64, Sayfa: 13

1.

Gerekçe: Son derece başarılı, gazetelerde kullanılacak nitelikte, gerçek bir sıcak haber fotoğrafı olması nedeniyle.

İKİNCİ

ÖZLEM SEVİNÇ ÖZEL
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Bırak Dağınık Kalsın Çünkü Biz Toplarız
Atölye Dergisi. Sayı: 3, Sayfa: 30-35

2.

Gerekçe: İyi bir teknikle çekilmiş aksiyon fotoğrafı olması nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

SELEN NEZİROĞLU
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Heyecanlı Atlayış
Atölye Dergisi. Sayı: 3, Sayfa: 177-180

3.

Gerekçe:Işık kullanımındaki başarısı, kreatif bir çalışma olması nedeniyle

SPOR

BİRİNCİ

İLAYDA GİRGİNER
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Milli Forma Uğruna İşsiz Kaldılar
Atölye Dergisi. Sayı: 3, Sayfa: 156-159

1.

Gerekçe: İyi bir haberin detaylı şekilde, olayın kahramanlarının görüşlerine yer verilerek işlenmesi nedeniyle

İKİNCİ

SERPİL BAYDAĞ
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Kağıttan Madalya
Atölye Dergisi. Sayı: 3, Sayfa: 160-163

2.

Gerekçe: Bir insan dramının başarılı bir şekilde spor haberine dönüştürülmesi nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

HELİN AYDIN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Rakip Bulamayan Kadın Ciritçiler Dublör Oldu
Atölye Dergisi. Sayı: 3, Sayfa: 146-149

3.

Gerekçe: Fotoğraf ve içerik olarak iyi işlenmesi nedeniyle

Eğitim amacı ile öğrencilerin o yıl içerisinde fakültelerinin stüdyolarında gerçekleştirilmiş yapıtlarına aşağıdaki dallarda ödül verilmiştir:

1) Televizyon Haberi
2) Belgesel
3) Kısa Film

Görsel dal seçiciler kurulu:
ASLI ÖYMEN (Başkan)
SÜLEYMAN SARILAR
ARMAĞAN ÇAĞLAYAN
CENGİZ ERDİL
OZAN ONAT
REYHAN YILDIZ

TELEVİZYON HABERİ

BİRİNCİLİK "MEHMET ALİ BİRAND" ÖDÜLÜ

HALİL KAHRAMAN
Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Hazar Baba RHBT

Gerekçe: Sunumu, titiz çalışılmış kurgusu, görsellerin kullanımı, anlatımdaki başarısı, programı sonuna kadar izlettirebilmesi nedeniyle.

İKİNCİ

NAZLI ESİN GÜNDOĞAN, ÇAĞRI NACAKÇI
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Türkiye'nin Suriye'si "ANTEP"

Gerekçe: Haberi ele alış biçimi hem halka hem konunun öznelerine değinmesi ve anlatımı nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

İSKENDER GÜR, AHMET NADİR ARI, SAFFET AKTAŞ
Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Futbolun Figuranları

Gerekçe: Konu seçiminde, görselliği, kurgusu ve anlatımındaki başarı nedeniyle.

BELGESEL

BİRİNCİ

CANSU ŞAHİN, MEHMET EMİRHAN ALAN, OSMAN ADAY
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Unutulmuşlar Adası

Gerekçe: Uzun bir zamana yayılmış, yoğun emek isteyen bir projeyi hayata geçirirken ulaştığı estetik ve teknik başarı nedeniyle.

İKİNCİ

MUHAMMET BEYAZDAĞ, AYSUN ERDEM, FEHMIYE MISRA MEŞHUR, GÖKHAN ÖZKAN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Zarok

Gerekçe: Odaklandığı güncel meseleyi etkileyici bir anlatım ve sağlam bir kurguyla izleyiciye aktarması; bu konuda farkındalık, duyarlılık uyandırma çabası nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

RUKİYE ÖZGE KÖKEN, CEM KARAURGAN, ÇAĞLAYAN SARIKAYA, SEVGİ ÇOBAN
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Kefenin Cebi

Gerekçe: Uygarlık tarihi boyunca insanlığın en temel mefhumlarından biri olan ‘ölüm’ fenomenine getirdiği farklı yaklaşım nedeniyle.

KISA FİLM

BİRİNCİ

MUSTAFA AYDIN, ŞERİF POLAT
Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Öldürdüm

Gerekçe: Çarpıcı hikâyesi, bu hikâyenin anlatımında ve oyuncu kullanımındaki başarısı nedeniyle.

İKİNCİ

EMRAH CEVHER
Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Zemberek

Gerekçe: Sinematografideki kalitesi ve oyunculuklardaki başarı nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

RUKİYE ÖZGE KÖKEN, CEM KARAURGAN, ÇAĞLAYAN SARIKAYA, SEVGİ ÇOBAN
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Saç

Gerekçe: Yalın anlatımı ve başarılı oyunculukları nedeniyle.

Eğitim amacı ile öğrencilerin o yıl içerisinde fakültelerinin stüdyolarında gerçekleştirilmiş yapıtlarına aşağıdaki dallarda ödül verilmiştir:

1) Haber Programı
2) Müzik Programı
3) Şov Programı

İşitsel dal seçiciler kurulu:
SEZGİN ONAT (Başkan)
SEMA ERYİĞİT EMEK
ŞAFAK KARAMAN

HABER PROGRAMI

BİRİNCİ

ELİFCAN UÇAK
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Monaroza

Gerekçe: Konunun fazla işlenmemiş, farklı ve ilgi çekici olması, işleniş tarzı, sıkmadan kısa ve öz anlatılması nedeniyle

İKİNCİ

ASLI YILMAZ
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Bir İnsanlık Suçu

Gerekçe: Konunun işlenişi, teknik özellikleri, diksiyonu, akışı, güncelliği ve kurgudaki başarısı nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

GÜLSÜM TUTU, ÖZLEM SİLKİN
Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Bir Göçün Son Durağı

Gerekçe: Konuyu ilgi çekici noktalardan işlemesi ve tekniği iyi kullanması nedeniyle

MÜZİK PROGRAMI

BİRİNCİ

ONUR ÖZHAN, GÖKHAN KARTOL, KAMRAN İSAYEV
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Anadolu Pop'un Çocukları: Moğollar

Gerekçe: Röportaj başarısı, içeriği nedeniyle

İKİNCİ

NURİYE AKYEL
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Batılı Ezgiler Esintisinde

Gerekçe: Müzik seçimleri, anonsların içeriği, diksiyon ve kurgusu nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

BERKAY GÜRAKIN
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
Berkay Mikrofonda

Gerekçe: Günümüz radyoculuk anlayışına yakın olması, enerjik, dinamik ve modern program tarzı nedeniyle

ŞOV PROGRAMI

BİRİNCİ

SALİH TOKUR, OĞUZHAN KAYALI
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
1+1 (Bir Artı Bir)

Gerekçe: Eğlenceli formatı nedeniyle

İKİNCİ

ALİ ÜNLÜ
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
Havalı İstek

Gerekçe: İlgi çekici bir konu, içerik ve tarz sahibi olması nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

ARAS TURANAL
Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü
Keşkül Titremesi

Gerekçe: Şov programına uygun içeriği nedeniyle

Özgün, yaratıcı, strateji, başlık ve metnin uyumlu olduğu bir reklam çalışmalarına aşağıdaki dallarda ödül verilmiştir:

1) Reklam Filmi Senaryosu
2) Basın Reklamı (Gazete, Dergi)
3) İnternet Reklamı
4) Açık Hava Reklamı
5) Reklam Kampanyası Büyük Ödülü

Reklam dalı ön jüri:
TEOMAN TUĞSUZ
GÜRÜL ÖĞÜT

Reklam dalı seçiciler kurulu:
JEFFİ MEDİNA (Başkan)
AYŞE SÖZERİ CEMAL
VİKİ HABİF
GÖNÜL BİRKİYE
AYŞEGÜL MOLU
HALUK SİCİMOĞLU

REKLAM FİLMİ SENARYOSU

BİRİNCİ

UMUR AYAZ
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü
Oyun Biter, Solo Bitmez

1

Gerekçe: Marka benzerliğinin çok yüksek olduğu bir kategoride, reklamda işlenmesi çok zor olan bir ürünü hayatın içinden bir içgörüyü kullanarak ilginç kılabilmesi nedeniyle

İKİNCİ

MERVE RUKİYE CANKİ
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
İçinizdeki Çocuğu Seven Sigorta

2

Gerekçe: İnsanların ürüne karşı çok duyarsız olduğu bir kategoride, markayı insanların radarına sokabilecek güçte yaratıcı, cesur, şaşırtıcı bir çalışma sunması nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

SEZERCAN KELEŞ
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü
Swatch

3

Gerekçe: Ürün özelliğiyle farklılaşmanın neredeyse imkansız olduğu bir kategoride markayı duygusal boyutta çok iyi farklılaştırabilen bir senaryo kurgulayabilmesi nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

TOLGA MERİÇ, BAHADIR BURAK SOLAK, GÖKHAN KESMEN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Unicef Çocuk İşçiler

3

Gerekçe: Çok önemli toplumsal bir sorunu gündeme getirebilecek ve insanların korumacılık dürtülerini harekete geçirebilecek bir senaryo olması nedeniyle

BASIN REKLAMI

BİRİNCİ

EKREM ATEŞ
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Kabına Sığamayanlara

1

Gerekçe: Ürün yararını çarpıcı bir görsel ile çok net anlatan bir ilan çalışması olması nedeniyle

İKİNCİ

ŞAHİN DÖKMECİ, ÜNSAL KANTEMUR, CAVİT CAN, EDA MÜÇEK
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Çok Mu Çok Oluyoruz

2

Gerekçe: Ürün koleksiyonunu marka değerlerini en iyi yansıtacak şekilde sergileyen sade ama çarpıcı bir ilan çalışması olması nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

DEMET MUTLU
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü
Breathe Right

3

Gerekçe: Ürün yararını çok net biçimde ileten tipografik bir çalışma olması nedeniyle.

İNTERNET REKLAMI

BİRİNCİ

EZGİ BEKAR, EMİR EROL, ERSİN MERT TERLİKSİZ
Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü
Get Bespoked

1

Gerekçe: Hem online, hem de offline platformlarda etkileşim yaratabilecek bütünsel bir çalışma olması nedeniyle.

İKİNCİ

Ödüle değer çalışma bulunamadı

ÜÇÜNCÜ

Ödüle değer çalışma bulunamadı

AÇIK HAVA REKLAMI

BİRİNCİ

EKREM ATEŞ
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Hızlı Yazdırır, Zaman Kazandırır

1

Gerekçe: İletişimi hiç beklenmedik bir mekâna taşıyarak ürün mesajını tüketicinin zihnine çok güçlü şekilde kazıyabilecek bir fikir sunması nedeniyle

İKİNCİ

BETÜL GÜNER, CELAL ALİ TONUÇ
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Rinso / Temizliği Koklayın

2

Gerekçe: Ürün yararını duyusal olarak birebir yaşatan bir çalışma olması nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

ALİCAN KILIÇOĞLU
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü
Dikkat! Kaygan Zemin

3

Gerekçe: Ürün yararını beklenmedik mekânlarda beklenmedik bir metaforla çarpıcı şekilde ortaya koyması nedeniyle

REKLAM KAMPANYASI BÜYÜK ÖDÜLÜ

ERDEM ŞEFTALİ, GANİME GÜNAYDIN, SEFA ÇİĞDEM, NESLİHAN KATIRCI
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Muhabbet Herkese Göre Farklı Mekan Aynı: Simit Sarayı

1

Gerekçe: Markanın özünü ve ruhunu çok iyi kavrayan bir strateji oluşturarak tüm mecraları kapsayan bütünsel bir çalışma olması nedeniyle.

Öğrencileri, teknolojiye ve internet yayıncılığı konusuna özendirmek ve teşvik etmek amacıyla aşağıdaki dallarda ödül verilmiştir:

1) İnternet Sitesi
2) Blog
3) Sosyal Medya Projesi
4) İnternet Medya Sitesi

İnternet Yayıncılığı dalı seçiciler kurulu:
ERHAN ACAR (BAŞKAN)
EBRU EKMEKÇİ
KAMİL ÖZÖRNEK
BİRCAN ÖZBAŞ

İNTERNET SİTESİ

BİRİNCİ

KAAN KÜÇÜKARSLAN
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halka İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
www.atolyesimetri.org

1

Gerekçe: Güncelliği, amacına uygunluğu, zengin içeriği nedeniyle.

İKİNCİ

EMRE YÜKSEL KARATAŞ
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
www.insaninsana.org

2

Gerekçe: Fonksiyonelliği, orijinal yaklaşımı nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

YUSUF AKDENİZ
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
CELAL CAN VATANDAŞ
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
http://radyo.atauni.edu.tr

3

Gerekçe: Profesyonel yaklaşımı, derinlemesine içeriği nedeniyle.

BLOG

BİRİNCİ

TUĞBA CANTÜRK
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
www.bazenoyleolur.com

1

Gerekçe: Özgün içeriği nedeniyle

İKİNCİ

KAAN KÜÇÜKARSLAN
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halka İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
www.fotografcist.com

2

Gerekçe: Çarpıcı görselliği ve farklı yaklaşımı nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

CANSU YOLCU
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
http://izmia.com/

3

Gerekçe: Popüler kültürü yakından takip eden bir fotoblog olması nedeniyle

SOSYAL MEDYA PROJESİ

BİRİNCİ

GÖKHAN KAYGISIZ, YAĞMUR BULUT, ONUR AVCI, GİZEM TURAN
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
www.cocukolmayahaklarivar.org

1

Gerekçe: Çok önemli bir konu seçmesi ve gerektiği önemi veren yaklaşımı nedeniyle

İKİNCİ

KAAN KÜÇÜKARSLAN
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halka İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
www.baliklarolmesin.org

2

Gerekçe: Sosyal farkındalık yaratan ve gelecek nesilleri ilgilendiren dikkat çekici bir konuyu seçmesi nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

BUKET DİLİYOK, İLKER ÖNAL, VOLKAN KALKAN
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
www.oyuncaklasevindir.com

3

Gerekçe: Tasarımının orjinalliği, sonuca odaklanmış yaklaşımı nedeniyle

İNTERNET MEDYA SİTESİ

BİRİNCİ

KADİR BENDAŞ, KEMAL BOLAT
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü
www.kisakestik.com

1

Gerekçe: Orijinal bir fikir, orijinal isim seçilmesi ve emek harcandığı takdirde geleceği olan bir site olması nedeniyle.

İKİNCİ

YUSUF DAHİ
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Basın ve Yayın Bölümü
AHMET BELİKTAY, MİNE DURUKAN
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü
www.aristolog.com

2

Gerekçe: Ciddi bir emek harcanması, güncel, amacına uygun ve modern bir yayıncılık anlayışını sergilemesi nedeniyle

ÜÇÜNCÜ

AHMET ÖKSÜZ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakla İişkiler ve Tanıtım Bölümü
www.29saat.com

3

Gerekçe: Ciddi bir emek harcanması, belirli bir alana fokuslanması, sıcak ve yerel bir haber sitesi olması nedeniyle

Halkla ilişkiler dalında aşağıdaki kategorilerde ödül verilmiştir:

1) Kurumsal İletişim Projesi
2) Ürün / Hizmet Tanıtım Projesi
3) Sosyal Sorumluluk Projesi

Halkla ilişkiler dalı seçiciler kurulu:
CEYDA AYDEDE (Başkan)
FATOŞ KARAHASAN
MERAL SAÇKAN
OKŞAN ATİLLA SANÖN
FÜGEN TOKSÜ

Gerekçe: Jüri üyeleri gönderilen çalışmaları değerlendirme sırasında araştırma - analiz adımında gerçekçi bir çalışma yapılması, ölçümleme adımına önem verilmesi ve sunumların görsel açıdan da başarılı olmasını özellikle göz önüne almışlardır.

KURUMSAL İLETİŞİM PROJESİ

BİRİNCİ

ALPER MANĞUŞ, EMİNE GÜLAL, İREM LİMNİLİ, GÖKHAN KOÇAŞ
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Haydi Çocuklar Sokağa

1

Gerekçe: Toplumsal bir konunun bir bütünsellik içinde ele alınması, yaygın hedef kitlelere ulaşabilir olması nedeniyle

İKİNCİ

PELİN ÖZKAYA, BURAK KURTAR, ÖZGE DİNÇ, ELİF BİLMEZ
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Disleksi Derneği Kurumsal İletişim Projesi

2

Gerekçe: Problemin ortaya konuşu ve uygulanması, başarılı sebep – sonuç ilişkisi şeklinde ele alınması nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

BAHADIR BURAK SOLAK, GÜLFEM KURT
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Huzurevleri Kurma Ve Yaşatma Derneği

3

Gerekçe: Toplumsal bir sorunun geniş kitleler tarafından alıgılanmasına yardımcı olması nedeniyle.

ÜRÜN / HİZMET TANITIM PROJESİ

BİRİNCİ

DERYA AÇAR, ESRA KAHRAMAN, BENSU DOLUEL, KÜBRA ULUTOPÇU
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Wonderbra İle Değişen Tek Şey Özgüven

1

Gerekçe: Hedef kitlenin ürüne olan bakış açısını değiştirmeyi ve sektörle ilgili tabuları yıkmayı başarması nedeniyle

İKİNCİ

İPEK KIZILCIKLI, BAHADIR BURAK SOLAK, AYŞE ÇENGEL, TİMUÇİN KAZAN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Powerade

2

Gerekçe: Proje kapsamında kullanılan araçların kendi aralarında bir sinerji yaratarak projeyi hedefine ulaştırması nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

İNCİ ALTUN, GÜLDEN BAYSAL, AYŞEN SEVİNÇ
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Hayatına Artı Kat

3 1

Gerekçe: Birincil ve ikincil hedef kitlelere ulaşılırken, yöntemlerin sinerji yaratacak şekilde kurgulanması nedeniyle.

SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ

BİRİNCİ

SİNEM KESKİN, AYKUT CEYLAN, UMUT SAKAR, FATİH AKSOY
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Teknolojiden Yararlanalım, İletişimi Bırakmayalım

1

Gerekçe : Çağımızın önemli sorunlarından birini çözmeye yönelik hazırlanması, sosyal paydaşların dikkatini çekip onları çözüm üretme konusunda harekete geçirmesi nedeniyle.

İKİNCİ

GÜLFEM KURT, MERVE ÇOLAKOĞLU, TOLGA MERİÇ, FARUK KAYIN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
"Cesaret Et" Kazanmaya Yeter!

2

Gerekçe: Projenin mesajlarıyla iletişim etkinlerinin doğru konumlanması nedeniyle.

ÜÇÜNCÜ

MERVE YÜKSEL, MİRAY TUNCEL, MERVE CİRİTOĞLU, KARDELEN ATMACA
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Benim Rengimi Fark Et

3

Gerekçe: Global standartlarda uygulanan ölçme değerlerinin kullanılması nedeniyle

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi
Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi
Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi
Doğu Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi
Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi
Istanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi
İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi
İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Fakültesi
Lefke - Avrupa Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi
Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi İletişim Fakültesi
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi
Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi İletişim Fakültesi
Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi
Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi
Yeni Yüzyıl Üniversitesi İletişim Fakültesi